perjantai 4. toukokuuta 2012

Who i am?

Vieläkö blogimaailmaan mahtuu yksi bloggaaja? :)

Tämä mimmi on alle 25-vuotias yhden, alle vuoden ikäisen tytön onnellinen äiti. Asumme avomieheni ja tyttäremme kanssa Satakunnassa.

Tämän blogin pystytän siksi, että minun on saatava purkautua jollekin muulle kuin miehelleni näistä kaikista kriiseistä mitä naisilla nyt yleensä tuppaa olemaan. Vielä noin 7 vuotta sitten olin tyytyväinen vartalooni kunnes minulle kävi tuo mystinen "rakkaus lihottaa" juttu. Koetin aina kieltää lihavuuteni kunnes selailin vanhoja kuvia ja vertasin niitä nykyisiin... hyi helv. Tällä hetkellä olen pudottanut painoa noin 18kg ja vielä riittää tekemistä :)

No kuitenkaan tämä blogi ei käsittele pelkästään lihomista ja laihduttamista vaan pyrin keskittymään täällä muihinkin aiheisiin kuten: perhe-elämä, kauneus, terveys, vaatteet, sisustus jne.

Olen ehtinyt näkemään, kokemaan ja tekemään elämässäni jos jonkinlaista... Olen opiskellut pukuompelijaksi ja sisustusartesaanin opinnot ovat kesken. Olen harrastanut kaikenlaista musiikista kynsien laittoon ja tällä hetkellä suurin osa ajastani menee pikkuneidin kanssa.

Toivon että mahdollisimman moni eksyy tänne keskustelemaan minun kanssani tästä ah niin ihanasta naisena olemisesta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! :)