maanantai 14. toukokuuta 2012

the Versatile Blogger Award.

Säännöt / The Rules


1. Nimeä 15 bloggaajaa. / Nominate 15 fellow bloggers.
2. Kerro heille tunnustuksestasi. / Inform the bloggers of their nominations.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. / Share 7 random facts about yourself.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. / Thank the blogger who nominated you.
5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi. / Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.


Muutan tätä niin, että halukkaat saavat kopsata itselleen tämän tunnustuksen :)


7 faktaa:


1. Olen todella malttamaton. Jos järjestän jollekin yllätyksen, haluaisin paljastaa sen samantien... samoin jos itse tiedän että minut yllätetään, haluaisin kuulla yllätyksen heti.


2. Minulla on kausia, jolloin en pysty laittamaan leipäni päälle juustoa tai leikkeleitä.


3. Kun syön leipää niin jätän siitä sen osan syömättä josta olen viimeiseksi pitänyt kiinni. :D


4. Olen jännittäjä, minua jännittää kaikki mahdolliset asiat. Jos aikaisin aamulla on neuvola, herään ainakin kaksi tuntia aiemmin että ei varmasti myöhästytä.


5. Oli kesä tai talvi niin nukun aina paksulla peitolla.


6. Hyttyset himoitsevat vertani. Nukuttiin miehen kanssa pari kesää sitten teltassa jossa oli reikä, seuraavana päivänä minulta löytyi päälle 80 hyttysen pistoa ja mieheltäni tasan kaksi.


7. Kuuntelen usein yhden ja saman kappaleen monta kertaa peräkkäin. Ensin laulua, sitten rumpuja, kitaraa jne.


Kiitos Ulmai <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! :)