keskiviikko 16. toukokuuta 2012

11 Kysymystä.


Kiitos vaan Ulmai :D



Valittu henkilö vastaa 11 kysymykseen, jotka hänet valinnut henkilö on antanut, ja julkaisee ne blogissaan. Sitten pitää valita 11 uutta henkilöä, jotka kerrotaan samassa postauksessa. Laadi 11 uutta kysymystä näille valitsemillesi henkilöille vastattavaksi. Älä valitse uudestaan sitä, joka valitsi sinut. 


Minä vastaan:

1. Mistä unelmoit?

- Tällä hetkellä isommasta asunnosta.

2. Lasi on puolillaan. Onko se puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi?

- Puoliksi tyhjä.

3. Jos saisit kulkea päivän toisen ihmisen saappaissa, kuka se olisi?
- Apua, en osaa sanoa... omissa saappaissa on ihan mukavaa tällä hetkellä :D
4. Mikä on lempiruokasi?

- Perunamuusi. Yleensä syön pelkästään perunamuusia enkä mitään muuta sen kanssa.

5. Käytkö ravintoloissa?.. jos käyt, mitä tykkäät syödä?

- Joskus Amarillossa... joku pihvi + ranskalaiset kuullostaa hyvältä.

6. Turhin tavarasi? .. entä tärkein?

- Turhia on kaikki ne mun ikivanhat kännykät joita lojuu tuolla laatikoissa. En osaa yhtä tärkeintä sanoa, mutta kännykkä, tietokone, valokuvat, pari korua jne kuuluu tärkeimpiin.

7. Miten olet pukeutunut kun vastaat tähän?
- Alusvaatteet, leggarit ja musta sekä lohenpunainen toppi.
8. Montako kenkäparia omistat?
- Ainakin 20 paria.
9. Asiat, jotka saavat sinut kihisemään kiukusta?

- Se kun tiedät jonkun ihmisen valehtelevan, mutta hän ei myönnä sitä. Loukkaavat sanat saavat myös verenpaineeni kohoamaan :D

10. Mainitse 3 positiivista asiaa itsestäsi?

- Oon hyvä kuuntelemaan, nätit silmät ja oon mä joskus aika hauskakin.

11. Miten olet muuttunut siitä, mitä olit 5 vuotta sitten?

- Viis vuotta sitten ihmiset sai tallata mun yli ja kohdella mua miten sattuu. Nyt mä pidän oman puoleni ja sanon vastaan jos on sanottavaa. Olin mä viis vuotta sitten muutaman kilon kevyempikin :D


Ainakin nämä henkilöt saisivat vastata kysymyksiini (myös halukkaat saavat vastata):
Iina
Inka
Tiina

Ja kysymykseni edellämainituille:

1. Mikä oli vuoden 2011 kohokohta?
2. Ensimmäinen lapsuusmuisto joka tulee mieleesi?
3. Parasta bloggaamisessa?
4. Mikä ärsytti sinua tänään?
5. Harrastatko säännöllisesti liikuntaa? Jos harrastat, niin mitä?
6. Hulluin asia minkä olet toteuttanut?
7. Koru mitä pidät aina?
8. Mitä sinun tekee mieli juuri nyt?
9. Lempi kotityösi? Miksi?
10. Miten aamusi alkaa?
11. En ole koskaan...

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi ! :)