lauantai 5. toukokuuta 2012

Painonpudotuksesta

Voisin nyt tässä kertoa tästä mun painonpudotuksesta ja vähän siitä mistä alotettiin ja missä nyt mennään.

Elikkä pahimmillani mun paino on käynyt tuolla satasen paikkeilla ja vaatekoko on ollut 44. Kun tulin raskaaksi, mun paino ei alkanut nousemaan vaan päin vastoin. Raskauden aikana aloin liikkumaan ja syömään terveellisesti... kun olin saanut tytön maailmaan niin päätin että tästä alkaa ihan uudet kuviot.

Tammikuussa 2012 hankein salikortin ja kävin ahkerasti lenkilläkin... nyt on painoa lähtenyt about 17kg ja vielä olis ainakin 15 kiloa tiputettavana. Vähän aikaa sitten huomasin, ettei sitä painoa enää niin vain lähdekkään ja oli pakko alkaa katsomaan mistä homma kiikasti. Aloin käyttämään kalorilaskuri.fi sivustoa johon kirjaan kaikki päivän aikana syömäni ateriat ja kaikki liikkumiseni, lisäksi kävin ostamassa vaa'an että pääsen punnitsemaan aamu painoni ja pystyn seuraamaan kehitystä paremmin.

Paljon parannettavaa oli, sillä tajusin että juon ehkä puoli litraa vettä päivässä jos sitäkään... söin aina kahvin kanssa pullaa ja karkkiakin tuli todella usein naposteltua. Aloitin kuuden viikon herkkulakon ja hyvinhän se pari viikkoa kesti. Kalorilaskuri.fi sivuston ansiosta tajusin että eihän mun pidä luopua kaikesta mistä pidän, kunhan kaikki kulkee kohtuuden rajoissa ja muistan kuluttaa enemmän kuin syön. Olen nyt about viikon kirjannut syömisiäni ja voin paljastaa että ihan hyvältähän tuo vaikuttaa.

Tavoitteet koetan pitää realistisena, kokeilen aluksi 8kg pudotusta ja sitten katsotaan miten hommat etenee. Tavoitteeni on kuitenkin olla paljon sutjakammassa kunnossa maaliskuussa 2013.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! :)