keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Räpsräps.

Voi kun olis ihanaa jos olis pitkät ja tuuheat ripset ! Mutta kun ei ole. Omistan paksut ja kiiltävät hiukset, mutta ripseni ja kulmani ovat ihan toista luokkaa. Ripset ovat hentoiset, suorat ja vaaleat.

Meikkaan lähes joka päivä itseni, vaikka en olisi menossa lähikauppaa pidemmälle. Se on se minun juttu, sellainen todiste siitä että minä en ole menettänyt mitään vaikka olen äiti.

Jo raskauden alussa lupasin parhaalle ystävälleni, että minusta ei tule sellaista verkkari mammaa joita tuolla kyllä yllättävän paljon näkyy. Minun mielestäni on ihana laittautua aamuisin, ihana suoristaa hiukset ja pukeutua sellaisiin vaatteisiin jossa viihtyy sekä näyttää hyvältä. Mutta jokainen äiti tekee omat ratkaisunsa, en usko että se tekee yhtään huonommaksi jos jättää meikkaamatta ja laittaa ne verkkarit päälleen.

Mutta asiaan... Olen ajatellut vakavissani laitatuttaa ripsienpidennyksen. Käytän aina meikatessani eyeliner rajausta, sillä pelkän ripsivärin kanssa silmäni ei erotu kasvoista ollenkaan. Käytän kyllä ripsen taivuttimia, mutta kun olen taivuttanut ripset niin hetken päästä ne ovat sojottamassa suoraan eteenpäin.

Olen aina kadehtinut ihmisiä jotka ovat luonnonkauniita ja joiden silmät näyttävät kauniilta ilman meikkiä (tai kevyen ripsiväri kerroksen kanssa).

En tykkää kesällä käyttää raskasta meikkiä, sillä kesällä kuuluu olla luonnollisen näköinen... tämän vuoksi ajattelen pidennyksien olevan hyvä vaihtoehto minulle. Katsotaan nyt milloin saan aikaiseksi hankkia ne räpsyttimet, mutta eiköhän niistä sitten kuvaakin tule!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi ! :)